Haft en underbar dag trotts att liten har varit förkyld

Idag har vi haft en jätte mysig dag. Har varit hos farmor bettan och farfar lönart;) har varit ute och gott runt där farmor bor och andré har skrämt korna som va där så jag tror dom aldrig mer kommer visa sig för folk. Sen va vi ute och åkte bil i farmors nya:) jätte härlig att köra, va nästan ute och åkte i 2 timmar, så mycke hon hade att berätta;) Nu bor vi äntligen i strömstad:) som vi har kämpat för att få boende här. Men nu bor vi i en nybyggd lägenhet på tången, trivs riktigt bra:) I morgon drar vi till ikea, är ju så mycke man vill förnya. Efter detta blir de ett hus ut mot havet på 500 kvm och pool mm.. (asg) drömma kan man men inte trolla vilket är synd:( Idag fyller Jenny på jobbet Grattis grattis till dig:) Har sån besluts ångest. Är så sugen på att klippa riktigt kort men vet inte hur jag ska göra, har ju ett stort märke på huvdet som inte har något hår så raka går inte. Såg ett kort på sandra karlsson på facebook och blev förälskad i de håret, så sjukt jävla snyggt och orange färgat, hur de är låter så är de grymt snyggt, alltid roligt att förändra sig lite;) men de får min duktiga frisör fixa, lägger ansvaret i hennes händer (((studio frizz i munkedal))) Nu är min kära älskade vän Therese tjock haha.. i femte månaden. ska bli så roligt när den lilla kommer, åhh vad jag ska gosa, barn är livet, finns inget finare, varje dag man vaknar upp till de underbara livet fylls ännu en dag av lycka. Nu blir de nytt dagis för André nästa vecka, vilket han har lite svårt för, han älskar sin Liam på dagis, de är den ända han pratar om och jo självklart hans fröken Jossan som är hans allt på dagis. han säger att Liam också ska gå på dagis i strömstad, usch skär i hjärtat, men de kommer gå så bra så när han väl kommit in i de, kommer nog bli mer jobbig för mig och Gustav som ska lämna han usch usch:( Nä nu ska jag och Gustav se på emil i lönneberga haha, andra filmer ligger i förådet och kanalerna krånglar ;) men emil är bra. Skriver mer i morgon kväll efter jag varit på ikea:)) Godnatt och sov lika gott som jag tänker göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0