underbar kväll:)

Godagens:) Idag har jag varit och jobbat:) Belv riktigt oväder på dagen, åska och blixt ucsh:( Nu på kvällen har vi varit och kollat på faster hanna när hon spelat fotbolls här i fjällbacka, André va så stolt så :) Är så sjukt gott väder ute, öppet alla fönster men ändå så sjukt varmt:) utslagen mamma sarah ;) Men nu sover iaf lilla fisen, han somna förut när vi va ute på kvällspromenaden :) så nu är de mamma tid vilket innebär ett glas vin, chips och en riktigt bra film, gärna godis också... livet kan ju inte bli bättre än så här.. I morgon fyller min älskade Gustav år:) Då blir de till att sjunga på morgonen:) Funderar på att köpa mig en crosstrainer i morgon:) är bra för dom som är lata ;) man kan gå hur långt man vill och orkar man inte mer så är man hemma, man behöver inte gå lika långt tillbaka... I morgon blir de till att åka till vårdcentralen med grodan, han har sån otrolig nageltrång, var och svullnad.. så de får dom göra något åt.. Gud så gott, i morgon är jag ledig:) hoppas på fint väder. Funderar på att ta mig en sväng till min kära farmor och farfar:) vi va där för någon vecka sen, älskar att vara där, blommor överallt, bara fågelkvitter och en farmor som ropar efter sina "barn" (katter) ;) sist vi va där hade André myspys med sin bästis gammelfarfar... Nä nu ska jag ta och hälla upp lite vin:) Vi får se vad morgondagen bjuder på:) Hos min äslkade gammel farmor och farfar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0