Tjjaaa :)

Just nu står jag här på jobbet och gör inte mycke, väldigt segt idag. Igår va jag ute i spöregnet och lekte för att min älskade son hade blivit lovad att vi skulle gå ut och när jag lova va de fint väder ;) men då inte senare hehe.. Nu bor min kära syster breved mig :) André säger moster natta och moster bias, gå och äta bolle haha, de är de ända han gör hemma hos dom, bulle bulle!!! Håller på och tittar på hus och lägenheter i strömstad vilket verkar omöjligt.. Har fått lite bättre kontakter nu så vet några som har lägenheter men norskarna köper ju allt och hyr allt och då går priserna till toppen. Men vi har pratat på att bo kvar i fjällbacka några år till, vi älskar stället, sommaren är bättre än thailand;) och André tok älskar sitt dagis och sina fröknar men bara de att köra så långt varje dag, gustav 20 mil om dagen och jag 10 mil. lite segt, men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Nu börjar värmen dra sig på iaf :) som jag och mina älsklingar ska bada i sommar:) oj oj oj längtar:) Nä men nu kanske jag ska ta och göra lite nytta här på jobbet. När jag kommer hem ska jag ut och gå och ska försöka att få med slappa moster natta o bias ;) skriver mer ikväll:) hej så länge

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har ritat en Converse sko på ca 30min och som jag skulle vara tacksam över om du tittade in och lämnade en kommentar om vad du tyckte om bilden :).



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/konst.html

2010-05-19 @ 10:31:54
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0