Hej alla läsare!

Jag har slarvat mycke med skrivandet ;-P

Har precis pratat med min underbara pappa, en godnatt saga för varje kväll ;) han har varit med om mycke den människan. Han berättar lite då och då om sitt liv.

Han har sagt att han och jag ska resa mycke fram över vilket skulle varit väldigt roligt, vill uppleva mycke av de han upplevt.

Julen!

De här va min första jul med pappa och mina små syskon och farmor. min syster Nathalie va i costa rica och firade julen där med sin kille, :) tråkigt att hon inte kunde vara med.
Men julen va iaf helt underbar.
Jag kunde inte riktigt förstå att jag va hemma hos MIN pappa och firade jul, de kändes helt overkligt.
De va den bästa julen i mitt liv.
När vi vaknade på morgonen fick barnen öppna en varsin julklapp.
Sen lyssnade vi på jul musik medans pappa grejade i köket med maten.
Ungarna va så uppspelta så jag tog dom till en liten djurpark som ligger bortanför pappa.
De va jätte mysigt, jag va så stolt när jag gick med min egna lilla groda och mina "nya" små syskon;) går inte att beskriva känslan.
När vi kom hem spelade vi gitarr hero som douglas hade fått på morgonen, jag kan ju säga att jag är rätt så kass på de haha.
men vi hade de så kul, min lillebror tog på sig en kaboyhatt och spelade som en galning medans lilla syrran gick ivägen hela tiden ;-P uppmärksamhet.
När tomten kom va de full show, André som vi trodde skulle gömma sig va coolast av alla, han hjälpte tomten och kramade tomten och när han skulle gå blev André ledsen :(
Men dom fick så mycke julklappar, oj oj... hälften hade räckt;)
Jag är iaf så lycklig, jag har äntligen hittat min andra hälft och allt är bara så perfekt:)

André douglas alicia och tomten

André hade fullt upp med att öppna julklappar ;)
Min gulle groda, är så glad att jag har dig....

Grodan

Min lillbror spelar för fulla muggar ;)

lillebror

lilla syster och grodan sitter och myser :)

gullungar

Och pappa han filmade hela tiden medans jag tog kort ;)

pappa

Och här är då kära farmor

farmor

dagen efter va vi ute och lekte i snön :)
Jag och barnen, pappa och Gustav låg inne i soffan, dom va helt slut ;)

ute
snö
snö

:)

;)

När vi kom hem la jag och André oss i hans säng och gosade lite hihihihiii Pappa Gustav blev arg, han sa att jag är för fet för att ligga i hans säng med de strunta la jag i hahahaaa... mys mys

mys mys

Jag och mamma myste också ;) min mamma är verkligen den bästa.

:)

Jag och grodan hade en enormt rolig dag, vi skrattade åt allt, båda övertrötta ;-P


hihihihihii

Nu ska jag lägga mig, ska upp tidigt i morgon och jobba.
sov så gott med er.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0