ZzzzZZzzZZ

Hej hej ZzZzZz

Gud så trött man är..
André har nu somnat så nu tar jag lite tid för mig själv framför Datan,
Har tydligen en faster ;) hon heter Malin, men hon vet inte om att jag finns än om inte nu pappa då har berättat de idag..
Träffade ju Andreas idag igen, han ska komma ner till mig i sommar :) ska bli så roligt i sommar, många i släkten kommer och kanske oxå den nya hehe vem vet.
Börjar bara fatta de mer och mer nu, känns så underbart att ha hittat han/dom.. :)
På torsdag får ja min hund :)) roligt fast jobbigt ;)
hoppas Gustav ändrar sig om namnet ernst ;-) inte de finaste.. terror tycker jag men nej nej de tycker inte han, lika bra att låta han bestämma ;-P
Skrev lite med broders tjej Isa idag, och bebisen har disco i magen på nätterna ;) kommer själv ihåg hur de va dom sista veckorna (((KOM  UT))) vill också va med på disco ;)
Tittade på spårlöst förut, man gråter varje gång, och nu ska jag själv få uppleva hur dom känner :)
De är så spännande så de går inte att beskriva.. ska iaf bli jätte roligt..
Nä nu ska jag väll gå till sängs.
I morgon har jag lång väg hem, Gustav saknar André så han kan inte hålla sig längre och vi saknar så klart honom.
Ska lägga ut bilder på dom jag träffat när jag kommer hem i morgon.
Skriver någon rad innan ja åker i morgon.
Godnatt mina läsare.. sov gott
/lycklig Pövas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0