Va länge sen :) hehe

Hej :)))
NNUUU har jag fått hunden :)
Den är så underbart fin, underbar...
Min son älskar att slå den ;-) så de gäller att ha sten hårt koll...
Vi har varit ute och gått i de fina vädret, sen har vi varit hos Andrés farmor och åt mat.
Jag skrev ju att jag skulle lägga upp lite bilder på vad jag gjorde när jag va i finspång så jag tänkte jag skulle göra de..

Massa bilder på allt å inget ;-)

André och vovve ;-)

så söta

Och som sagt så va jag ju som mormor och tog lite bilder..

Här är min älskade bästa kusin Andreas och min underbara son :)

:)

Och här är min morbror, kusin och mormor och då min älskade André

´;-)

Här är min andra kusin Anders och hans son och då min lilla groda igen (är med överallt ;))

miss er

Och här är då min moster som hatar att vara med på kort haha, och lilla Alexander ;-)

:)

Och jag och mormor å lilla grodan va och handlade gooo mat till fedags lördags kvällen :) Massa gooddiisss...

godis

Vi va även ute och gick :) Älskar verkligen min mormor, hos mormor känner jag mig som tryggast...

härligt

De hände mycke roligt, vi hade de helt underbart :) alla är så underbara och de är så roligt när man träffas för de är inte för ofta ;-)
___________________________________

Och som sagt så har jag nu fått den underbara "lilla" vovve jag ville så den hämtade vi ju i torsdags :)
Mamma va också med så Andre hade sällskap där bak:)
mysigt


Gustav skulle va rolig och köra som en tant, hmm tyckte kanske inte jag va så otroligt roligt men men här kör han iaf bil..

;-)

Vi va även på donken. Haha mamma skulle ha bacon på sin men de fick hon inte så jag sa direkt att jag ville gå in för jag älskar att stri haha, så jag kom ut med två elt nygjorda ;) haha men ingen fick jag, utan en till Gustav och en till mamma :( ;)
André fick ballong, haha han va linrädd för den :-)

;-)

Sen va vi hemma igen, och mamma ville sno André lite så vi fick en stund själv med hunden så hon åkte till Andrés gamle farmor och gamle farfar ;)
Myste lite..

:)

Ja de finns mycke att skriva och mycke bilder att lägga upp men nu har jag inte så mycke tid till de för nu ska vi i våran lilla familj  göra varma smörgåsar och mysa..

Och nu är de bara två dagar kvar tills broder och hans tjej ska ha,, åååhhhh vad jag längtar...

Jo just de, de blev inte Ernst utan Pablo ppuuhhh ;-) hahaahhaaa

Pablo

Men nu ska jag ta min son för baby min ska ner och handla så jag och André och Pablo ska dansa ;-)
Älskar att ha hund och barn, ska vara fullt upp hela tiden ;-)

Ha de så bra så hoppas jag att jag skriver i morgon / SSÅÅ lycklig Pövas ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh äntligen ett nytt inlägg =)) härligt me nya bilder. Love U. puss/ magda

2009-03-22 @ 20:48:51
URL: http://magghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0