HEEjj :)

Hej och hallå!
i natt har jag fått sova hela natten, så himla skönt.
Igår pratade jag med pappa, vi prata om lite allt å inget.
Känns inte lika jobbigt att ringa längre, känns som jag har känt han länge nu ;-)
Han verkar iaf helt underbar.
Igår va jag hos min moster Tamara, vi åt mat och lekte med André och hennes barnbarn Alexander.
jag lägger upp bilder när jag kommer hem för jag glömde sladden.
Sen va jag snabbt och träffade min Kusin Anders, för jag skulle lämna av Alexander där, men tänkte jag ska åka dit och hälsa på idag, kanske kan få sig en middag ;) eller inte..
Saknar min Gustav. Han va ute med kompisarna och drack lite igår, telefonen ringer inatt halv 3 och jag såg att de stod älsklingen på telefonen och jag trodde direkt nu har de hänt något, men nej de va bara Gustav som skulle säga godnatt och att han älskar oss :-/ mörda.. !!!
Och idag har jag varit hos mammas bästa kompis silja och hälsat på.
Va där en kort stund bara, måste hinna med att träffa alla :)
Men i mogon ska jag och silja och älskade André ut och gå.
Just nu sover André så jag ska passa på att göra lite grejer som är bäst att göra när han sover, typ som att äta hahaa.. nam nam säger han så fort jag tar något i munnen.
Nä nu ska jag greja lite sen ska jag iväg till Andres och Alexander.
Gå in ikväll och läs mer.
Som sagt jag lägger upp bilder på alla personer och de jag gjort när jag kommer hem.
Hej så länge /Lycklig Pövas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0