Har haft en mysig dag idag :)

Tjena tjena!

Så nu har jag träffat Anders och Alexander, och efter en stund kom Henrik(morbror) och Andreas(kusin)
Älskar verkligen min kusin Andreas, vi är verkligen dom närmaste kusinerna, spelar ingen roll hur gamla vi blir vi är ändå samma när vi träffas.. Vi va ute och körde morbrors nya bil, den va fin och gick bra.
Sen körde jag hem Andreas, vi ska träffas i morgon om jag inte ska åka hem.
André har nu somnat, så nu tar jag och mormor fram godis påsen och slår på tv:n och myser;) snart börjar beck :) älskar verkligen beck.
Triva så bra i finspång, känner mig så trygg här.. Älskar verkligen min mormor, ta en filt och gosa in sig i mormor mm så gott så..
Pratade med Gustav förut, saknar han jätte mycke, men är åndå gott att vara ifrån varandra lite, roligare när man ses.
9 dagar kvar till bror och hans tjej ska ha barn :-) LÄNGTAR!!!!
De händer så mycke bra i mitt liv nu, bara de inte får en vänding ;-P
För då kommer de gå riktigt illa..
Idag har jag inte pratat något med pappa, men vi pratar säkert i morgon.
Är så sugen på att ringa min syster men de är nog ingen idé, bättre vi ses först, jag har iaf sätt bilder på mina syskon nu och farmor.
Mina små syskon är bara så söta :)))) och min farmor ser så ung och piffig ut.
Alla som sagt verkar verkligen jätte underbara, känner mig verkligen välkommen :)
Ska antagligen träffa dom till påsk :)

Usch idag har jag ätit så otroligt mycke ;-(
Sockerkaka i mängder, godis i mängder, mat i mängder. usch usch, i morgon blir de inget i magen, har ätit för tre dagar idag..

Sabina min syster har jag inte pratat med på ett tag, har haft så fullt upp, men hon är ute så mycke med kompisar så hon har också fullt upp.. Men tänkte vi skulle ses när jag kommer hem :)
Saknar dom så.
Mamma ringer hela dagarna, hon klarar sig ju inte utan André så vi ringer video samtal hela tiden ;-) jaja mormor är mormor..

Nä nu ska jag mysa vidare med mormor :)

Skriver mer i morgon.. :)

Ha de så gott mina läsare /Lycklig Pövas





Kommentarer
Postat av: bina

saknar dig

2009-03-15 @ 23:47:43
Postat av: Sandra

hmm känner igen den där känslan med att ha ätit för mycket du! tur att man ska träna hockey ikväll!

http://arntyochmirry.se

2009-03-16 @ 09:34:18
URL: http://arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0