DNA KLART :)

SÅ äntligen klart.
Pappa va min pappa ;)
Vi är så lyckliga och glada allihopa :):)
Vet inte vad jag ska skriva, är bara så himla glad.
Så till påsk åker jag och min egna lilla familj till skåne :)
Ska bli så roligt att träffa släkten på pappas sida.
Har även pratat med min farmor nu, och hon verkar ju helt underbar :)
....................................................................................

Stackars Isa, nu har hon gått över 4 dagar, de kommer nog bli en stor bebis.
På dom kort vi fått så ser de ut som hon fortfarande har en jätte fin kropp och bara gott upp på magen, magen är enorm haha, kommer nog komma en magnus två ;) som jag längtar, blir tokig...
......................................................................................

Nu håller jag på och tvättar lite kläder och stor städar som vanligt ;) (har inget annat för mig ;)
Gustav och André å Pablo är hos Calle hans bror och hämtar lite grejer, han ringde och sa att han hämtat vapen till mig hmm fatta ingenting, men de brukar man inte göra när de gäller Gustav ;)
Snart kommer dom hem och då ska vi åka och handla massa grejer till André och Pablo...
.......................................................................................
Min mamma är hos mormor i finspång, hon är så himla överlycklig att jag äntligen hittat min pappa efter 21 år.
.......................................................................................
Och som jag sa så hatar jag ju när min syster åker bort för de händer ju alltid något.
Den här gången ringde hon till mig och va ssååå ledsen, hjälp vad har hänt,?
bussen har kört i väg med min väska hahahhahhaaaa varför kan hon aldrig åka iväg utan att de händer något..
Men hon fick iaf tag på den till slut.
.........................................................................................
Igår kväll satt jag och Nathalie och myste, hon kom direkt hem till oss när hon kom från norrköping, skulle egentligen tagit ett glas vin, men ork å lust fanns ej..
Nu måste jag springa ner till tvättstugan och hämta den sista tvätten sen ska vi åka..
Ha de så länge, och broder och Isa, ha nu för fan sex så den lilla bebisen kommer snart..

/Lycklig Pövas

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken fantastisk story. Har lipat som en tok här... Fick höra här om veckan, min man är vän med din pappa. Jag känner också honom lite, vi gick en utbildning tillsammans förra sommaren. Han är en väldigt bra kille. Hoppas du får det jättefint nu med din nyfunna familj!

Kram.

2009-04-03 @ 09:51:34
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com
Postat av: Sarah/ mig själv

tack för ditt inlägg.

Ja de är helt underbart och sjuk allt.

Är verkligen så lycklig som äntligen hittat han.

hehe okej då kanske vi ses någon gång.

Ha de så bra.

mvh Sarah

2009-04-03 @ 14:26:36
Postat av: Anonym

hej

2009-04-05 @ 21:39:31
Postat av: bror

läget syrran

2009-04-09 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0