Är i finspång hos min mormor(i finspång blev jag till ;))

hej hej!! :)
Fick panik i morse när jag vaknade, kan inte sitta hemma när jag är så lycklig, va tvunget att packa väskan och åka till älskade mormor i finspång, haha i finspång blev jag till ;-)
Jag och mormor sitter och myser och tar oss ett glas vin och nu helt plötsligt när jag fick in på min msn så har jag fått en vännerförfrågan av Marcus fessé haha så nu har jag helt plötsligt en jätte fin farbror också som är 35 år, de dyker bara upp mer och mer folk :) helt underbart.. Min farbror bor i piteå...
Idag har jag skrivit med min Pappa på hotmailen, han är bara för underbar, skriver så snälla saker så man gråter som en galning, vill bara träffa han, men jag har bestämt att jag vill inte förs dna testet kommer och de tar 2-3 veckor. vi alla vet redan svaret, men ändå så känns de bäst.
Har vi inte träffat varandra på 21år så kan 2-3 veckor vänta (fast de är svårt) alla verkar helt sjukt underbara, alla välkomnar en hela tiden.
Känner mig lyckligast i värden, en underbar son som jag älskar över allt annat och nu en andra halva av min familj :-) Min kusin och min morbror va här idag, va jätte roligt att räffa dom, dom kommer på söndag igen..
Själv så åker jag nog hem på måndag eller tisdag..
André är så förkyld så dumt av mig att åka med va bara tvungen att åka till mormor och prata ut och mitt lycka liv.
Både mamma och mormor är överlycka för min skull. Min akompisar är så glada för min skull för dom vet hur ledsen jag varit i alla år för att jag inte hitta min pappa.
Men nu har jag hittat han med många mer haha, i morgon dyker de väll upp fler haha..

Här är iaf min fina farbror...

allt känns helt sjukt :) är så glad Om han är lik mig så skriv gärna ;)


Nä nu ska jag mysa vidare med mormor, André sover zZzZzZzZ
men som sagt vem vet i morgon finns de kanske fler i släkten som dyker upp ;-)
Godnatt mina läsare, tack för era snälla och fina komentarer..
/lycklig Pövas


Kommentarer
Postat av: fredde

2009-03-17 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0